CREMĂ DELICIOASĂ (Video)

 

CREMĂ DELICIOASĂ

Tu ce faci atunci când trebuie să te miști cu „viteza luminii”, pentru că ai de făcut o mie de lucruri în același timp, îți este foame, sau oamenii dragi ție se foiesc pe lângă bucătărie în speranța că mai pică câte ceva care ar putea să le astâmpere neliniștea burticilor?

Eu fac POFTICELE!
Adică tot felul de experimente culinare, din ingredientele pe care le am în casă și pe care le amestec cu puțină imaginație, apoi le încerc pe membrii familiei mele.

Regula este următoarea:

  1. Dacă le place ce am creat, au șansa să mai mănânce ceva asemănător (asta dacă îmi iese la fel);

  2. Dacă nu le place, dar mă laudă ca să scape de mine, sau să nu mă supere, vor avea neplăcuta surpriză să repet rețeta (caz în care, cu siguranță, îmi va ieși la fel)...

Singura lor șansă este să fie sinceri!

Ingrediente:

  • 1 morcov;

  • 1 ceapă verde;

  • 3 căței de usturoi;

  • 1 linguriță de muștar cu hrean;

  • 1 gălbenuș de ou;

  • 1 conservă de pate de ficat;

  • Ulei vegetal;

  • Sare/pier.

    Ingrediente

Mod de preparare:

  • Mărunțesc cu cuțitul, cu dispozitivul de tăiat fâșii sau cu robotul de bucătărie, morcovul usturoiul și partea albă din ceapa verde (codițele le păstrez pentru ornat);

  • Amestec într-un castron, legumele, gălbenușul de ou, muștarul, sarea/piperul, usturoiul, apoi adaug câte puțin ulei, ca la prepararea maionezei;

  • Adaug, în trei etape, câte o lingură de pate de ficat și amestec până obțin o pastă;

Tu poți adăuga orice condiment îți place.

  • Tai felii chiflele pe care le-am copt ieri (Noua mea rețetă va apărea curând), le acopăr cu un strat generos de Cremă Delicioasă și ornez POFTICELELE cu felii de morcov și codițele de ceapă verde, tăiate mărunt.

Asta e tot!
Cât crezi că au reușit să se odihnească bunătate de Pofticele pe platoul care le era destinat?

Nici nu au apucat să răsufle ușurate de atâta trudă, că au și dispărut în burticile Pofticioșilor...


You Tube Video: 

Cremă Delicioasă | POFTICELE | BLIDUL

Te invit să vizitezi noul nostru canal de YouTube, BLIDUL.

Arya


Comentarii

Cele mai citite articole: