Supa „Cavalerului Trac”


Bună seara, sunt Arya și mă bucur să văd, că ești alături de mine, cu fiecare gând bun pe care ți-l împărtășesc. Mă bucur să experimentăm împreună, să ne punem în valoare creativitatea și să savurăm ceea ce preparăm, pentru că, sunt sigură, că nu te-ai putut abține să nu încerci și tu, măcar una din propunerile mele. Îți mulțumesc pentru asta…
Iată că, se apropie ora cinei și ți-am promis că îți voi spune mai multe despre cum mă hrănesc eu la vreme de seară. Și pentru că înainte de a mă odihni, îmi doresc să am stomacul aproape gol, astfel ca, somnul meu să fie liniștit și odihnitor, mănânc o supă de crudități, din cele mai gustoase legume pe care le am în coș.




Ingrediente:
* 2 Ciuperci Champinion, tăiate felii,
* 1/2 păstârnac,tăiat mărunt,
* 1/2 morcov, tăiat mărunt,
* 3 felii groase de dovlecel,
* 3 felii de praz,
* cozile de la o ceapa verde,
* 1 felie de lămâie,
* mujdei de usturoi,
* sare grunjoasă măcinată și piper negru,
* ulei de măsline presat la rece,
* 1 cană cu apă pură, filtrată sau plată.
Este cea mai simplă supă pe care ai putea să o faci vreodată. Este incredibil, cât de ușor se realizează cele mai valoroase lucruri în viața noastră, iar afirmația mea se bazează pe teoria că, soluțiile cele mai bune, sunt simple și la vedere (evidente). Așadar, pentru care motiv, evităm să mâncăm crudități în orice forma posibilă? Oare pentru că sunt foarte hrănitoare, sau poate, pentru că aportul de vitamine și minerale este prea mare pentru noi? Ei bine… pur și simplu ne-am dezobișnuit, să trăim sănătos, ne-am dezobișnuit să ne bucurăm de toate darurile pe care ni le face Planeta Pământ. Haide să reîncepem să TRĂIM cu adevărat, să ne TREZIM din „amorțeala” pe care ne-o dau alimentele „procesate” la nesfârșit și să redevenim SĂNĂTOȘI la trup, minte și suflet.

Pentru un DAR atât de mare, ai de făcut un efort atât de mic! Urmează modelul acesta de viață. Este un prim pas, iar de aici pune-ți creativitatea la treaba sau altfel spus: eliberează puterea infinită a imaginației tale! Am încredere în tine, că poți să faci asta…

Supa mea de crudități, este una din variantele nenumărate, pe care le poți inventa și re-inventa, în funcție de legumele pe care le adori sau doar le ai la îndemână. Am ales ca bază pentru supa de astăzi, ciupercile și usturoiul pentru că ambele sunt foarte importante pentru sănătatea ta.
De pildă, pe Planetă se cunosc până în prezent 180.000 de specii de ciuperci, comestibile și otrăvitoare. Sunt folosite în alimentație și farmacie. Din cele mai vechi timpuri, omul a manifestat interes pentru acest aliment, pentru gustul, aroma și valoarea sa nutritivă. Ciupercile din flora spontană, conțin proteine și minerale:Calciu, Sodiu, Siliciu, Cobalt, Magneziu. Sunt recomandate în oboseală, demineralizare, regimuri fără carne, etc. Poți crește ciuperci chiar la tine acasă, în bucătărie sau în balcon, în curtea casei sau în grădina de legume.

Obișnuiesc să prepar supa preferată încă de dimineață. Astfel gustul tuturor ingredientelor va avea timpul necesar să se formeze .

După ce spăl toate legumele, le tai mărunt și le așez într-un bol din sticlă, porțelan sau ceramică, de preferat unul cu capac. Adaug toate celelalte ingrediente și torn apa peste ele. Le amestec bine, acopăr vasul cu un capac și las supa să se odihnească în frigider până la vremea cinei.

Cu puțin timp înainte de a fi servită, Supa „Cavalerului Trac” mai are nevoie de o singură intervenție. Pune jumătate din cantitatea de supă într-un blender și mixează până obții o compoziție omogenă. Toarnă apoi supa pasată din blender peste cea din bol și amestecă bine. Verifică gustul supei și adaugă condimente dacă mai este nevoie.

Servește Supa „Cavalerului Trac” în castoane de ceramică, rece sau încălzită dar nu mai mult de 38°C, pentru a păstra toate substanțele nutritive intacte, vii.

Bucură-te de Supa „Cavalerului Trac”, bucură-te de oamenii dragi ție, bucură-te de Viață.

Arya



Comentarii

Cele mai citite articole: