Ce faci când au mai râmas doar câteva? - Varză Murată | CONSERVATE / CONGELATE


Ce faci când au mai râmas doar câteva? - Varză Murată  |  CONSERVATE / CONGELATE

Avem toate motivele din lume să ne bucurăm de o Sănătate Veşnică! Cu atâtea plante medicinale, legume şi fructe, nici nu poate fi altfel.

Încă din copilărie am descoperit Valorile Inestimabile pe care ni le-a lăsat Mama Natură, datorită Mamei mele, care manifesta o adevărată pasiune pentru acest domeniu. Am învăţat alături de Mama, că fiecare Plată, e Vie, e o Fiinţă şi ne dăruieşte nouă Oamenilor, tot ce avem nevoie pentru a ne îndeplini Menirea, aici pe Pământ.
Cu alte cuvinte, Viaţa Ei, pentru Viaţa Noastră. Ce poate fi mai Nobil de atât?

Aşa am învăţat să prepar totul în casă. Începând de la Hrana fiecărei zile, până la Remedii moştenite din Vremuri Străvechi.

Primul secret care mi-a fost dezvăluit, a fost acela că: NIMIC NU ESTE SECRET! Totul est la vedere. Absolut Totul.

Am fost plăcut surprinsă când am descoperit că şi Soţul meu a adunat un bagaj uriaş de Cunoaştere. Iar atunci când am pus laolaltă tot ce am dobândit fiecare în parte, am creiat alte şi alte reţete Fabuloase. Experimentăm în fiecare clipă şi asta este fascinant. Este fără sfârşit!

Aşa se întâmplă cu fiecare preparat pe care îl creăm împreună. Nici varza murată nu face excepţie. În fiecare an este tot mai gustoasă, tot mai aromată şi mai frumos colorată. Obişnuim să bem multă zeamă de varză. Este un adevărat Miracol al Naturii. E ca în bancul cu Moarea... Te trezeşte la Viaţă!

Dar despre reţeta noastră îţi voi vorbi altă dată.
Apropo! Tu ce faci când au mai rămas doar câteva căpăţâni de varză murată, în butoi?

Eu am învăţat tot de la Mama mea, că nimic nu se aruncă, nimic nu se lasă la voia întâmplării.

Aşa încât, iau frumuşel căpăţânile de varză, le desfac foaie cu foaie şi le aşez pe categorii. Foile care au potenţial pentru a înveli cu onoare sarmalele, le pun într-un castron. Pe celelalte le tăi fideluţă, apoi le storc de zeamă şi le aşez în alt castron. Estimez câtă varză murată îmi trebuie pentru o salată sau o garnitură de varză călită şi împart în pungi de plastic, întreaga cantitate de varză tăiată (vezi video).

Procedez în acelaşi fel cu frunzele de varză murată pentru sarmale. Am grijă să obţin o formă dreptunghiulară, plată a fiecărei pungi, pentru o mai bună gestionare a spaţiului de depozitare.

Astfel îmi îmbogăţesc congelatorul cu un aliment pe care îl adorăm, un aliment gata pregătit să ne înnobileze farfuria şi Viaţa.

Ingrediente:
  • Varză murată;

Ustensile:
  • Pungi pentru depozitarea alimentelor în congelator;

Mod de preparare:
  • Tai fideluţă, frunzele de varză murată;
  • Aşez varza în piecare pungă, în cantităţi egale;
  • Distribui conţinutul pungii în aşa fel încă, să obţin o „plăcuţă” uşor de depozitat în sertarul congelatorului;
  • Obişnuiesc să pun etichete fiecărei pungi, asfel îmi este mai uşor să le identific conţinutul.

Îmi place să îmi organizez casa, în aşa fel încât să îmi fac viaţa mai uşoară. Şi asta am învăţat de la Mama mea.
Îţi Mulţumesc Mamă, pentru toate Darurile Tale Minunate!

Ce faci când au mai râmas doar câteva? - Varză Murată  |  CONSERVATE / CONGELATE

Te invit să vizitezi noul nostru canal de YouTube, BLIDUL.

Arya

Comentarii

Cele mai citite articole: