Condimente-Seminţe-Pulberi | ORGANIZARE - DEPOZITARE

 

Condimente-Seminţe-Pulberi  |  ORGANIZARE -  DEPOZITARE

Ce ştiu eu despre condimente?
Ştiu că unele îmi plac şi altele nu. Mai ştiu că unele îmi fac bine, din o mie de motive, iar altele nu. E ca în Artă. Nu există în artă, bun sau rău, ci doar ÎMI PLACE, vibrez cu mesajul acelei lucrări sau NU.

Cum îmi aleg condimentele?
Ei bine, Prietenii mei ştiu că aleg întotdeauna cel mai bun vin de pe raftul oricărui magazin cu specialităţi sau din capătul străzii, fără să mă pricep la vinuri, denumiri, podgorii, ani favorabili sau producători celebrii. Eu aleg vinul „după etichetă”. Știu, știu... sună rău! Adevărul este că mă bazez pe INTUIŢIE. ...Şi mai pot spune ceva, de data asta din punct de vedere tehnic (sunt designer). Un producător care se respectă, care preţuieşte fiecare bob de strugure ca pe o Comoară, ca pe un Miracol al Naturii, va Preţui, fiecare componentă a produsului său, de pildă, eticheta sau sticla în care este îmbuteliat vinul, ambalajul acesteia, dacă este cazul.

Tot aşa îmi aleg şi condimentele! Este o lume fascinantă, iar eu mai am atât de multe Condimente de descoperit, de învăţat şi de testat.

Cum le folosesc (condimentele)?
În funcţie de INSPIRAŢIE! Fiecare moment din Viaţa noastră este Inspiraţional, oricare ar fi activitatea pe care o manifestăm. Fie că citim o carte, fie că ne plimbăm într-un parc cu prietenii sau cu bicicleta, ne jucăm cu proprii copii sau preparăm un sandwich, totul este INSPIRAŢIE şi aşa ar trebui să rămână pe parcursul întregii noastre Vieţi.

Cum folosesc condimetele? Cred că, mai degrabă ele se folosesc de oportunitatea pe care o au de a se pune în valoare, cu ajutorul meu. Eu sunt doar înstrumentul care le face să danseze împreună, cel mai graţios dintre dansuri, DANSUL GUSTULUI. Ele singure îţi aleg partenerii de dans şi tot ele, Condimentele, ştiu cât va dura unduirea aromelor.

Mai este corect să afirm că eu folosesc Condimentele? Cred că nu.

Care este cel mai valoros element din bucătăria mea?
Poate că te duci cu gândul la electrocasnicele la modă sau te gândeşti la mobila creată de un designer, special pentru spaţiul destinat bucătăriei mele.

Ei bine, pentru mine, Condimentele sunt cel mai Valoros element din bucătăria mea. Fără ele mobila ar fi incompletă, iar utilajele din bucătărie, nefolositoare. Este ca în povestea „Sarea în Bucate”.

Condimentele, pentru mine, înseamnă o altă formă de a-mi expima Iubirea, pentru tot ce Este, pentru Oamenii dragi mie, pentru fiecare gând şi îmbucătură, care ne dă putere, ne hrăneşte, ne înspiră şi ne face mai Buni.

...Şi pentru că Ele, Condimentele, sunt o adevărată Comoară, le găsesc locul potrivit, fiecăruia dintre ele, în borcanele şi cutiile care le vor păstra Vii, la fel de Aromate şi Puternice, pentru mult timp de acum înainte.

Aşa am ales locul potrivit pentru fiecare condiment în parte. Îmi place să le văd culoarea, textura, să am acces la ele, să mi le amintesc, să mă inspire prezenţa lor. Doar aşa le pot urmări şi cunoaşte DANSUL AROMELOR.

YouTube Video:

Condimente-Seminţe-Pulberi  |  ORGANIZARE -  DEPOZITARE

Te invit să vizitezi noul nostru canal de YouTube, BLIDUL. 

Arya

Comentarii

Cele mai citite articole: