Sosul HIMIVILY


Ingredientul Secret sau Secretul Ingredientului.

Poate că e și una și alta. Pe de o parte pentru că este nelipsit în înghețatele mele, în sucurile mele, turnat peste tot felul de dulciuri, ca o atingere Magică, într-adevăr Este Ingredientul Secret. Pe de altă parte pentru că deține Secretul Tinereții fără Bătrânețe și a Vieții fără de Moarte.

Cu doar două componente de o valoare inestimabilă, Sosul Himivily face Minuni în cele mai neașteptate preparate sau situații.

Ingrediente:

Mod de preparare:
  • Aleg cele mai sănătoase bucăți de ghimbir, le spăl și le tai felii;
  • Așez în blender (sau în robot dotat cu un cuțit în formă de „S”) feliile și le mărunțesc având grijă ca întreaga cantitate de ghimbir să treacă prin cuțitele aparatului;
  • Transfer rădăcina mărunțită într-un borcan de opt sute de mililitri și mă asigur că acopăr doar două treimi din volumul acestuia;
  • Completez cu miere cealaltă treime, păstrând spațiu liber de circa un centimetru până la gâtul borcanului, pentru eliberarea aerului in timpul procesului de fermentație,. Astfel voi evita revărsarea compoziției datorită fermentării;
  • Acopăr borcanul cu un capac fără a-l strânge sau cu o bucată de pânză curată sau tifon și păstrez ghimbirul cu miere, la macerat, la loc întunecos, în cămară timp de șase luni;
  • În acest răstimp amestec compoziția, periodic, cu o spatulă până ce procesul de fermentație se va opri;
  • Odată ce compoziția se liniștește, fermentația ajunge la final, închid borcanul cu un capac etanș, aplic eticheta: Sosul Himivily, iunie, 2018, și depozitez Ingredientul meu Secret, la locul cuvenit, pe raftul cel mai de seamă al cămării mele.

În cazul în care Sosul Himivily rămâne fără sirop am grijă să completez cu miere proaspătă atât cât să acopere firele de ghimbir rămase fără Mantia lor Fermecată.

Sunt sigură că având la îndemână câteva astfel de preparate Magice, mi se va Dezvălui cu adevărat Secretul Tinereții fără Bătrânețe și a Vieții fără de Moarte.

Arya

🝣


Comentarii

Cele mai citite articole: