Nectarul Zorynnis



În fiecare dimineață, atunci când Regele Soare răsare înveșmântat în mantia Zorilor de Zi, este cel mai frumos moment al Zilei. Viața își reia ritmul său alert, iar noi Oamenii ne Trezim din nou la în brațele Mamei Pământ.

Este momentul în care Trupurile noastre au nevoie de un imbold de energie pură, de energia izvorâtă din roadele ce ne sunt Dăruite de Mama Gaia.

Este momentul în care și eu mă Hrănesc și mă Hidratez, iar cuvintele Magice sunt: Nectarul Zorynnis

Ingrediente:
  • 2 mere;
  • 2 caise congelate, doar pulpa, fără sâmbure;
  • 1 banană;
  • 2 lingurițe de miere de albine, polifloră;
  • 2 lingurițe de polen crud, congelat;
  • 1 1/2 litri de apă proaspătă de izvor sau apă plată, filtrată.

Mod de preparare:
  • Spăl merele, curăț banana de coajă, apoi tai fructele felii și le introduc în blender;
  • Adaug pulpa de caise congelate, mierea, polenul și apa de izvor, apoi amestec până obțin o compoziție omogenă;
  • Torn sucul în pahare din sticlă.

Nectarul Zorynnis este pregătit. Cu gust dulce acrișor, cu aromă delicată de caisă, cu Daruri de oferit pentru Templul Sufletului, pentru Blidul de Aur.

Mă învălui și eu în mantia Zorilor de Zi și continui să trăiesc cu Bucurie, Entuziasm și Nerăbdarea pe care mi-o dă Curiozitatea de a descoperi alte noi Minuni ale Vieții. Ce poate fi mai frumos de atât?

Hrănește-te și Tu, cu respectul cuvenit Templului Sufletului Tău, Blidul de Aur.

Arya

🝣


Comentarii

Cele mai citite articole: