LIMOLATĂ



Îmi place să am la îndemână preparate care mă ajută să realizez orice combinații culinare doresc, în timp foarte scurt, aparent cu efort minim. Sigur, pentru a se întâmpla acest lucru, ori de câte ori am dispoziție, îmi pregătesc aceste „Baghete Magice” și le depozitez fie în cămară, fie în congelator sau frigider, în funcție de situație.

Limolata este una dintre acestea.

Ingrediente:
  • 5 lămâi;
  • 3 linguri de miere polifloră;
  • 1 linguriță de coajă de mandarină, mărunțită, congelată;
  • 1 linguriță de scorțișoară, pulbere;
  • 1 praf de sare grunjoasă, măcinată.
Mod de preparare:
  • Spăl bine lămâile, le curăț de coajă cu ajutorul unui cuțit bine ascuțit și le tai felii groase de de aproximativ doi centimetri;
  • Așez în blender lămâile, mierea, coaja de mandarină, pulberea de scorțișoară și praful de sare și amestec până obțin o pastă;
  • Torn pasta în forme de tipul celor pentru ciocolată sau bomboane și congelez timp de șase ore;
  • Scot din congelator doar atât cât folosesc o dată.

Atunci când îmi este sete și îmi doresc ceva răcoritor este suficient să adaug apei reci de izvor, din carafă, o tabletă de Limolată și am obținut o limonadă minunată într-un minut. Dacă prepar o înghețată din fructe și am nevoie de o tentă dulce acrișoară, adaug o tabletă de Limolată. Dacă am nevoie de o pată de culoare peste orice desert din fructe folosesc o tabletă de Limolată. Iar dacă pur și simplu am poftă de ceva dulce cu gust proaspăt, răcoritor, mănânc o tabletă de Limolată

Ingredient sau preparat în sine Limolata este varianta ideală pentru a păstra timp îndelungat, în orice sezon lămâile pe care le ai în casă, pe platoul cu fructe de pe masă. Procedând astfel și cu alte fructe perisabile vei înceta să mai arunci mâncarea la gunoi.

Încearcă și Tu!

Arya

🝣

Comentarii

Cele mai citite articole: