Maioneză cu Usturoi - Patru Metode | DE SĂRBĂTOARE | BLIDUL

 Maioneză cu Usturoi  - Patru Metode |  DE SĂRBĂTOARE  |  BLIDUL

... Știu, știu!... Toată lumea știe să facă o maioneză! Ce poate fi așa de greu?

Ei bine, poate fi „migălos”, cum spunea un prieten, atunci când era nevoie de mai multă atenție.

Asta îmi amintește de vremurile în care făceam maioneză, cu lingura de lemn, într-un castron de porțelan. Aveam zece ani. De atunci lucrurile s-au schimbat, așa încât pot alege cu ușurință ce mi se potrivește, dintr-un mănunchi de metode și dispozitive, disponibile...

Ingrediente:

  •   2 gălbenușuri de ou;
  • · 2 lingurițe de muștar cu hrean;
  • · Sare și piper;
  • · ½ lămâie – doar zeama;
  • · 3 căței de usturoi;
  • · 200 ml de ulei de Floarea Soarelui;

Mod de preparare:

  •   Așez într-un bol, gălbenușurile de ou, sarea, muștarul și amestec bine cu o lingură de lemn, cu blender-ul, cu mixerul vertical sau cu un tel (vezi video);
  • · Adaug ulei, câte puțin de fiecare dată și amestec până acesta se încorporează în întregime;
  • · Adaug zeama de lămâie și usturoiul, când maioneza este aproape gata;
  • · Dacă maioneza devine prea tare, mai adaug zeamă de lămâie (vezi video);

Îmi place Maioneza cu Usturoi și o folosesc deseori la preparatele mele, însă nu îmi place să petrec mai mult timp în bucătărie, decât este necesar, așa încât eu aleg Metoda 4 (vezi video).

 YouTube Video:

 Maioneză cu Usturoi  - Patru Metode |  DE SĂRBĂTOARE  |  BLIDUL

Urmărește-ne îndeaproape articolele BLIDUL și rețetele video BLIDUL
Te invit să vizitezi noul nostru canal de YouTube, BLIDUL. 

Arya



Comentarii

Cele mai citite articole: