Azi, nu gătesc! | POFTICELE | BLIDUL

 

Azi, nu gătesc!  |  POFTICELE  |  BLIDUL

Da, da... Azi, nu vreau să gătesc!
Pentru că întotdeauna fac ce vreau eu! Astăzi fac o pauză... de la gătit!

Ingrediente pentru crema de unt:

  •   200 g unt (grăsime 65%);
  • · 2 conserve de sardele în ulei;
  • · Sare grunjoasă și piper negru;
  • · ½ linguriță de boia afumată;
  • · ¼ linguriță de boia de ardei iute;
  • · Zeama de la ½ lămâie;

Ingrediente pentru decorare:

  •    Roșii cireașă;
  • · Măsline;
  • · Frunze de Fenicul;

Mod de preparare:

  •    Amestec într-un bol încăpător, toate ingredientele pentru crema de unt. Poți folosi un robot de bucătărie sau poți amesteca totul, manual așa cum făceau bunicile noastre ;
  • · Amestec până untul devine spumos, moale și ușor de modelat;
  • · Transfer Crema de unt cu sardele, în bolul pentru servit și decorez cu roșii cireașă, măsline și frunze de fenicul;
  • · Așez Crema de unt cu sardele, pe felii de Pâine de casă (cu făină din semințe de in), adaug câte un sfert de roșie și câteva fire de frunze de fenicul;

Asta e tot!
Ți-am spus, că azi, nu gătesc!

Deși Azi, nu gătesc! Ai mei mă Adoră. Să fie de la combinația de ingrediente, foarte interesantă?... Sau pentru că sunt eu simpatică?

... Sau poate speră că mâine îmi voi reveni din „criza mea de personalitate”... 😊

 YouTube Video:

Azi, nu gătesc!  |  POFTICELE  |  BLIDUL

Urmărește-ne îndeaproape articolele BLIDUL și rețetele video BLIDUL
Te invit să vizitezi noul nostru canal de YouTube, BLIDUL. 

Arya





Comentarii

Cele mai citite articole: