BLIDUL DE AUR - A cincea Zi din noua noastră Viață




Eu scriu povestea celei de a cincea zile din cele patruzecișidouă de zile de poveste.

E Sâmbătă. Ziua mea preferată. Am declarat-o așa cu ceva vreme în urmă și mă bucur de această zi pe deplin. Este ziua în care nu îmi propun să fac ceva anume și nici să continui activitatea din timpul săptămânii. Îmi doresc să mă relaxez, să las Creativitatea și Inspirația să mă poarte pe aripile lor fermecate.


E încă dimineața devreme și suntem nerăbdători, așa cum sunt toți copii aflați fie la o vârstă fragedă, fie la vârsta maturității, să încercăm noile jucării Dăruite de noi pentru noi. Perechea de rachete de badminton cu accesoriile ei.

Lăsăm ceaiurile și sucul de mere pentru mai târziu, atunci când ne vom întoarce de la joacă, dar ne hidratăm cu jumătate de litru de apă fiecare, apă aflată la temperatura camerei, pe care obișnuim să o bem în fiecare dimineață. Așa ne asigurăm că toate organele noastre interne sunt hidratate și pregătite să-și înceapă cu succes funcțiile obișnuite.

Trupul noastre este vehiculul sufletului nostru, adică Blidul de Aur, iar noi suntem datori să îl prețuim, să îl îngrijim și să îl protejam cât mai bine cu putință. Doar astfel Blidul Nostru de Aur va putea purta Scânteia Divină, în siguranță, zeci, chiar sute de ani. Doar astfel ne vom putea îndeplini Menirea Divină cu care am fost Dăruiți, având un trup curat, mereu tânăr și puternic. Așa cum ochii sunt oglinda Sufletului, Trupul nostru este oglinda prețuirii, grijii, protecției pe care ne-o acordăm, nouă înșine, adică oglinda Iubirii. Doar dacă ne tratăm pe noi cu Iubire vom știi să Dăruim Iubire celorlalți. Altminteri ceea ce Dăruim este orice altceva, dar nu este Iubire.

Răcoarea dimineții ne înviorează imediat și foarte bine face pentru că eu sunt încă somnoroasă. Am lucrat serile trecută până târziu în noapte și nu am reușit încă să recuperez orele de somn pierdute. Mă voi trezi pe deplin în clipa în care începe joaca.

Primele mele mișcări se dovedesc a fi stângace. Nu am mai pus în mână o rachetă de badminton de mai bine de treizecișicinci de ani. Constat totuși că este ca mersul pe bicicletă, Nu se uită niciodată, iar faptul că am în fața mea un jucător redutabil mă Inspiră. Studiez cu admirație mișcări frumoase și eficiente ale Iubitului meu. Un adevărat jucător profesionist. Este pentru prima dată când jucăm badminton împreună și este fascinant să descoperi rând pe rând calitățile bărbatului iubit.

Ne distrăm copios pentru că a început să bată vântul, iar fluturașul își schimbă traiectoria pe neașteptate la fiecare lovitură de rachetă, așa încât joaca noastră se transformă într-o mare de râsete, figuri contorsionate demne de imortalizat și aplecări nenumărate după obiectul jocului nostru. După aproximativ patruzecișicinci de minute de mișcare intensă, susținută ne declarăm mulțumiți. Ne odihnim câteva minute și ne reluăm programul obișnuit. Flotările sunt cu fiecare zi tot mai multe iar abdomene de acum tot mai ușor de făcut. Suntem mândrii de progresele pe care le facem și ne bucurăm de fiecare zi din Noua Noastră Viață.

Am citit un articol cu ceva ani în urmă în care era prezentată și susținută din punct de vedere științific, teoria conform căreia activitatea fizică intensă (în forță cum ar spune un sportiv) timp de patruzecișicinci de minute este mai eficientă decât exercițiile de rezistență (cardio în limbaj modern) efectuate timp îndelungat. 

Ne odihnim pe o bancă la umbră pe malul apei, dar nu prea mult pentru că ne cuprinde foamea. Efortul fizic ne-a consumat resursele așa că pe îndreptăm spre casă pentru a le completa neîntârziat. Înainte de orice ne curățăm pielea cu un duș răcoritor, cu un burete aspru și cu săpunul din ingrediente naturale preparat de mine in casă. Astfel vom îndepărta de pe piele toate reziduurile eliminate de corpul nostru prin transpirație.

De multă vreme am renunțat la produsele de îngrijire corporală de tip industrial. Consider că decizia de a mă hrăni cu adevărat, cu legume și fructe proaspete, Vii, este la fel de importantă ca cea de a-mi pune pe piele produse naturale, fără conservanți, fără parabeni, fără parfumuri și multe alte substanțe chimice de sinteză, iar compoziția tuturor produselor de îngrijire pe care le folosesc, o pot controla doar dacă le prepar eu însămi. 

Cineva spunea „Atâta timp cât un produs cosmetic pe care îl aplici pe piele nu poate fi mâncat înseamnă că nu are ce căuta pe pielea ta”. Avea perfectă dreptate. Substanțele pe care le aplic pe piele, fie ele creme, uleiuri, farduri, parfumuri, geluri de duș, șampoane pentru păr, lac pentru unghii, vor ajunge într-un târziu în sânge, ori așa cum nu am curajul să gust dintr-un gel de duș fără să mă temi că îmi va face rău, nu este în natura lucrurilor să aplic pe propria piele substanțe care nu provin din natură.

Așa am început să îmi manufacturez săpunul pentru corp, față și păr, cu uleiuri presate la rece tot de mine, cu plante medicinale culese tot de mine, cu infuzii și pulberi bine alese, care să îmi ajute pielea, organul cel mai mare, să respire, să își îndeplinească funcția de eliminare a reziduurilor prin transpirație. Dacă am o piele îmbâcsită de produse cosmetice îndoielnice, porii obturați de celule moarte pe care nu le îndepărtez niciodată, funcțiile celui mai mare organ de eliminare a toxinelor nu vor putea fi îndeplinite. Asta înseamnă că eliminarea reziduurilor va fi preluată de celelalte organe cu același rol, plămânii, rinichii și intestinul gros, care vor fi împovărate de munca suplimentară, pe care vor fi nevoite să o facă.

Îmi amintesc de pildă de nenumărate petreceri și baluri la care am participat de-a lungul timpului, unde am întâlnit doamne foarte elegante, distinse, frumoase, ca niște prințese, dar a căror piele nu era nici pe departe la fel de strălucitoare. O piele lipsită de luminozitate, cu aspect tern, uscat și aspru, este dovada faptului că acea persoană nu se Iubește pe Sine. Nu acordă timp păstrării în curățenie a Templului Sufletului său, a Blidului de Aur.

Este inutil să aplic o cremă scumpă pe pielea sufocată de celule moarte crezând că o voi hidrata astfel. Prețul pe care l-am plătit pentru acest produs nu este garanția pielii sănătoase. Pot în schimb să încep prin a-mi păstra curată pilea, prin a-mi hidrata întregul trup cu apă de izvor. Asta îmi va garanta un bun început pentru redobândirea sănătății întregului corp și implicit a pielii.

Îmi amintesc cum deseori, fiind la dușul de după antrenamentul meu în bazinul de înot, surprindeam priviri strâmbe și șușoteli dezaprobatoare din partea unor doamne care se întrebau cu indignare de ce mă spăl cu săpun și burete, nu am baie acasă? Acele doamne nu știau că este normal să te speli cu un burete aspru, mai ales după ce toate celulele moarte de pe suprafața pielii s-au înmuiat fie datorită transpirației fie datorită unei activități desfășurate într-un mediu umed cum este un bazin de înot. Ca să nu mai spun că așa am procedat după fiecare antrenament de-a lungul carierei mele de sportiv de performanță.

Ceea ce fac Eu pentru mine este mai important decât orice privire sau comentariu răutăcios, pentru că Blidul Meu de Aur este Curat, Sănătos și Strălucitor.

Ne răsfățăm cu suc de mere, ceaiuri de plante și sirop de căpșuni preparat cu miere. Asta înseamnă hidratare din plin. Ne recăpătăm Strălucirea la propriu și ne bucurăm de câteva clipe de relaxare după efortul fizic susținut, apoi fiecare la treaba lui.

Pentru că este sâmbătă, ziua mea preferată, zi în care nu mi-am stabilit un program fix, la drept vorbind nu mai știu ce înseamnă program fix de vreo treizecișitrei de ani, muncesc mult mai mult decât în timpul săptămânii. Asta pentru că este ziua în care datorită relaxării Inspirația se manifestă la cote maxime. Sau mai bine spus Eu sunt în starea potrivită pentru a auzi șoaptele Zeiței Inspirație. Motiv pentru care aștern pe hârtie câteva rețete noi de preparate fără foc, îmi notez compoziția unui parfum natural pe care îl voi prepara curând, îmi fac câteva notițe cu subiecte pentru următoarele articole ale jurnalului meu.

Timpul trece ca vântul atunci când ești absorbit de activități care îți fac plăcere. Iubitul meu apare cu un zâmbet larg. Strălucește din cap până-n picioare. A terminat cel de al doilea volum al trilogiei Pientra. Nu e nevoie să rostească nici un cuvânt. Este un glob imens de Lumină, Bucurie, Emoție și Iubire. Trăiește intens momentul încheierii oricărei cărți pe care o scrie. Este Emoția Împlinirii, întruchipată. Ne bucurăm amândoi din toată Inima și țopăim ca doi copii fericiți care au descoperit cine știe ce comoară. Ne facem planuri cum vom sărbători mâine acest eveniment important din Viața Noastră.

Prepar sucul de legume. De data asta măresc cantitatea de morcovi iar celelalte ingrediente în cantități mult diminuate. Adaug peste sucul de legume, sucul de ardei capia murați. Am obținut o supă cu un gust incredibil de bun. Este pentru prima oară în cele câteva zile din programul nostru în care pot spune că am băut cu o plăcere deosebită sucul concentrat de legume. Cred că aceasta este combinația corectă în ceea ce mă privește.

Savurăm momentele de pace, de relaxare și ne pregătim de culcare. Doar Iubitul meu, pentru că Eu mai am de scris în Jurnalul meu de călătorie, Blidul de Aur.

Mulțumesc Divinității pentru această zi minunată și mă alătur Iubitului meu, deja adormit.

Arya

🝣



Notă:
Blidu de Aur este jurnalul de călătorie prin gândurile, emoțiile și experiențele mele personale și nu îndemn pe nimeni să le urmeze.

Comentarii

Cele mai citite articole: