BLIDUL DE AUR - A șasea Zi din noua noastră Viață




Eu scriu povestea celei de a șasea zile din cele patruzecișidouă de zile de poveste.

Duminica ne propunem să ne relaxăm, să ne plimbăm, să stăm în mijlocul naturii cât de mult putem. Așa că astăzi fiind Duminică ne luăm rucsăcelul de excursie prin oraș, dotat cu apă, rachete, fluturaș și alte dispozitive trebuincioase unei excursii, ne echipăm cu pantofi comozi, adică Eu și plecăm dis de dimineața, la plimbare prin parcurile noastre preferate.


Avem o zi întreagă de pauză, de la activitățile obișnuite. Ne bucurăm de pace, de relaxare, de Soare, de vântul care adie, de fiecare ciripit de păsărele, de fiecare parfum de floare. Vorbim despre volumul de carte pe care Iubitul meu tocmai la finalizat, despre simbolul de pe copertă, despre proiecte în desfășurare, despre proiectele noastre viitoare. Vorbim tot timpul. Avem mereu ceva să ne spunem, suntem mereu pe aceeași lungime de undă și asta ne face să ne simțim bine unul cu celălalt.

Ne bucurăm pentru fiecare reușită a noastră și așa cum facem de obicei, sărbătorim. Fiecare zi e o sărbătoare, cu atât mai mult atunci când Împlinim câte ceva din Menirea Divină cu care am fost Dăruit. Iar noi am primit o mulțime de astfel de Daruri.

Ajungem acasă doar spre după amiază. Parcă nici foame nu îți este când te simți Împlinit. Încep să cred că există o legătură între ele. Dacă mă gândesc bine așa este. Atunci când ești îndrăgostit, adică fericit parcă primești energie dintr-o sursă neștiută de tine. Mai precis aceeași sursă pe care nu o percepi atunci când te apasă gândurile, Sursa Divină.

În concluzie Foamea este o Stare emoțională, nicidecum una fiziologică. Asta înseamnă că de cele mai multe ori alegem să mâncăm din pricina stării noastre interioare, bună sau mai puțin bună. Iar alegerile noastre sunt pe măsura suferințelor sau bucuriilor pe care le trăim.

De cele mai multe ori alegem să mâncăm, în loc să ne hrănim și asta ne afectează în timp toate funcțiile vitale. Nu ne dăm seama de acest lucru decât atunci când începe să ne doară câte ceva. Este semnalul disperat pe care corpul nostru fizic îl lansează. Speră să facem ceva în acest sens. Să corectăm greșelile zilnice și să ne redobândim starea de bine. Dar noi ignorăm orice semnal venit din partea trupurilor noastre cu gândul că va trece. Ei bine nu trece dacă nu ne trezim din amorțeală, dacă nu încetăm să otrăvim cu bună știință Templele Sufletelor Noastre. Blidul de Aur.

Și Eu, la fel ca mulți Oameni de pe această planetă, am avut Sufletul în suferință.. Am ignorat toate semnalele pe care le-am primit. Mă simt norocoasă însă, pentru că m-am Trezit la timp. Sunt sănătoasă și urmez acest program pentru a-mi recăpăta vigoarea, forma fizică, puterea, tinerețea, pentru că, Mi-am vindecat Sufletul. Nu am așteptat să vină cineva să mă vindece. Nu poate face nimeni, nimic în locul meu. Eu sunt sursa suferinței sau a bucuriei pe care o trăiesc, iar Eu am ales să Fiu Fericită, Puternică, Tânără, să Fiu Eu Însămi. Sunt mândră de alegerea pe care am făcut-o.

Vine și momentul sărbătoririi. Pregătesc o salată din varză murată, pe care nu o storc de moare tocmai ca să își facă efectul de curățare rapidă a intestinelor. Adaug un morcov, patru căței de usturoi, câteva frunze verzi de praz. Presar chimen, adaug pastă de ardei iute, murat, puțin ulei de floarea soarelui presat la rece și putem începe.

Sărbătorim cu Bucurie, nu cu mâncare, iar hrana are un efect benefic asupra noastră. Savurăm pe îndelete salata din propriile farfurii, iar câteva ore mai târziu îți face efectul de curățare. Bine că nu digerăm hrana în același ritm...Ne amuzăm de fiecare dată când suntem într-o situație similară.

Eu îmi astern pe „hârtia” electronică, gândurile zilei care se încheie. Sunt fericită și Mulțumesc pentru asta.

Arya


🝣



Notă:
Blidu de Aur este jurnalul de călătorie prin gândurile, emoțiile și experiențele mele personale și nu îndemn pe nimeni să le urmeze.

Comentarii

Cele mai citite articole: