BLIDUL DE AUR - A șaptea Zi din noua noastră Viață




Eu scriu povestea celei de a șaptea zile din cele patruzecișidouă de zile de poveste. 


Astăzi împlinim o săptămână din Noua Noastră Viață. O săptămână plină de Emoții, Provocări, Cugetări, Evenimente din care am învățat mult. O săptămână plină de Bucurii, Împliniri, Înțelegeri tot mai profunde a propriei Ființe, a Vieții, al propriului Trup, Templul Ființei, Blidul de Aur.

Cele șapte zile de stăruința și de străduința de a Fii Sănătoși, Puternici și Luminoși, sunt dovada că alegerea noastră, pentru Noi este corectă. Beneficiile sunt tot mai numeroase: de pildă renunțarea la cafeaua de dimineață, o Viață activă cu exerciții fizice tot mai intense, redobândirea Vitalității, dispariția senzației de permanentă oboseală, dispariția senzației de foame de nestăvilit, o vedere mai bună, un puls cu valori firești, tonus muscular, redobândirea mobilității articulațiilor, dispariția durerilor în general, putere de muncă net superioară, putere de concentrare superioară celei anterioare programului, o piele nouă, un ten luminos, stare de bine, viteză de reacție mai bună, rapiditate în mișcare crescută, mai subțiri în talie cu opt centimetri, Bucurie permanentă și Optimism debordant, poftă de Viață și de aici multe alte beneficii colaterale.

Dacă timp de șapte zile am primit în Dar atâtea îmbunătățiri ale Vieții noastre îmi pot închipui că ele se vor înmulți exponențial, dacă pun la socoteală că mai avem de parcurs încă cinci săptămâni în același fel. Dacă Viața noastră capătă asemenea valențe, oare un program pe termen lung ne-ar conduce spre dobândirea Nemuririi? Mă gândesc să încerc și asta și apoi să vă povestesc cum a fost...

Până atunci ducem la bun sfârșit ce am început. Schimbările din Viața noastră sunt numeroase și ne ajută să ne disciplinăm. Când afirm acest lucru mă refer la micile abateri de la cărarea pe care o urmăm. Spuneam zilele trecute că am rămas să lucrez până târziu în noapte și asta nu doar o dată. Ei bine urmările nu au întârziat să apară. Simțindu-mă plină de Viață, nu am recuperat orele de somn pierdute și nu mi-am dat seama de dimensiunea reală a oboselii acumulate. Astăzi m-a doborât, iar stare de somnolență puternică m-a trimis la culcare fără drept de apel.

Este firesc să se întâmple așa dacă mă gândesc la faptul că Blidul meu de Aur, ca să devină din nou Strălucitor depune un efort imens pentru înlăturarea balastului acumulat în zeci de ani de viață. Pentru a se recupera are nevoie și de Odihnă.

În mod firesc în decurs de douăzecișipatru de ore avem nevoie de opt ore de somn. Timp în care toate funcțiile vitale își încetinesc ritmul, păstrând-l doar atât cât să ne mențină în Viață. În acest timp Sufletul plecă în călătoria Sa pentru „încărcarea bateriilor” și pentru activitățile inerente pe care le are de îndeplinit, fiind însă, în permanent contact cu Templul Său, Blidul de Aur. Cam așa stau lucrurile, pe scurt spus, într-o situație obișnuită de Viață.

Când Vieții obișnuite i se adaugă funcții suplimentare cum este cea de detoxifiere intensă, corpul nostru are nevoie de mai multă odihnă, de activități care să detensioneze toate sistemele și să protejeze organele cu funcții de eliminarea a balastului, cum sunt rinichii, plămânii, intestinul gros , pielea. Astfel mai multe ore de somn sunt necesare, iar semnalele în acest sens nu întârzie să apară.

Nici Eu nu fac excepție de la regulă. Întregul organism mă trimite pur și simplu la culcare. Oricât aș protesta și oricâtă treabă aș mai avea de făcut, nu mă pot împotrivi. Simt că îmi este frig deși în casă temperatura este optimă. Așa că dorm patru ore fără să mă mișc, înfășurată în plăpumi precum o sarma. Când mă trezesc simt că nu m-am recuperat complet. Cu siguranță mă voi duce la culcare devreme. Așa nu mai merge.

Urmez programul deja familiar, ceaiuri, sucul de legume în varianta de ieri, cea mai bună de până acum. O parte din licori le-am pregătit și le-am băut încă de dimineață așa că pot să mă reapuc de treburile mele.

Pun la cale o nouă rețetă din pulpa de mere rămasă de la sucurile zilelor trecute, apoi mă așez la masa de scris și aștern cu grijă gândurile, în propria-mi poveste. Știu că e important să procedez așa. Scriind, observ cu claritate toate transformările pe care le suferă întreaga mea Ființă și înțeleg care este motivul pentru care fenomenele se manifestă astfel. Sunt o mulțime de învățăminte pe care le primesc în Dar. Altminteri s-ar pierde în vâltoarea Vieții și ar fi păcat. Am venit pe acest Pământ să experimentăm. Asta înseamnă rigoare, notițe, fișe, parametrii măsurabili, comparații și multă multă Iubire.

Arya

🝣


Notă:
Blidu de Aur este jurnalul de călătorie prin gândurile, emoțiile și experiențele mele personale și nu îndemn pe nimeni să le urmeze.

Comentarii

Cele mai citite articole: