BLIDUL DE AUR - A noua Zi din noua noastră Viață

Povestea celor patruzecișidouă de zile de poveste din seria Blidului de Aur continuă în cartea „Patruzecișidouă de zile”. O carte scrisă cu emoție, gânduri și cugetări așternută pe hârtie, evenimente relevate cu multă, multă Iubire.


Blidul de Aur este o serie de cugetări care va apărea în continuare pe acest blog și va spune povești interesante, povești pe care cu greu mă hotărăsc să le împărtășesc dar care pot fi Inspirație pentru semenii mei.

Sunt interior designer și mă regăsesc în totalitate în profesiunea pe care mi-am ales-o. Este parte din mine și Eu parte din Ea. Suntem un Întreg și asta ne ocupă tot timpul. Pentru mine este o mare Bucurie să Dăruiesc Bucurie cu fiecare proiect pe care îl realizez. Fiecare moment de Creație este de Natură Divină. Fiecare Artist, Creator este Dăruit cu Inspirație doar dacă își pune în joc Întreaga Ființă. Iar Eu sunt Dăruită cu Infinită Inspirație și Mulțumesc Uni-Versului pentru Asta.

Pentru a afla care este Menirea Ta, care este profesiunea care te Împlinește, ai nevoie de foarte multă informație, ai nevoie să experimentezi, iar pentru a obține toate acestea te așezi comod la masa de scris, cu creionul în mână și citește. Citește cărți tehnice, cărți de istorie, cărți de știință, de biologie, de orice fel și din orice domeniu. Citește cât mai mult. Astfel vei putea știi ce te atrage, ce îți stârnește curiozitatea, ce te pasionează. Abia apoi vei putea lua o decizie în ceea ce privește viitoarea ta profesiune. Iar dacă profesiunea ta s-a născut dintr-o pasiune pentru acel domeniu, vei fi toată viața un Om Împlinit.

Eu am ales să mă trezesc în fiecare dimineață cu Bucuria și Nerăbdarea de a-mi continua munca pe care am întrerupt-o cu o seară înainte doar pentru a mă odihni. Este sentimentul unei Vieți Împlinite.
Dar ca să ajung aici am citit foarte multe cărți. Tot ce mi-a căzut în mână, ani de-a rândul. Cu timpul cititul, devine un ritual. Nu mă pot relaxa sau nu pot dormi dacă nu citesc. Citesc înainte de culcare, citesc în pauzele dintre două sesiuni de proiectare, citesc în fiecare zi, în fiecare moment. Mă informez din articole și cărți tehnice sau mă relaxez citind cărți care îmi bucură Sufletul. A citi devine o Stare. Starea permanentă de curiozitate, de căutare, de desăvârșire profesională, de desăvârșire ca Om. Pot trăi fără o mulțime de lucruri acum la modă, dar nu pot trăi fără cărți. Cărți tipărite pe hârtie, cărți în format electronic, cărți de la bibliotecă, cărți de pe internet, oricum ar fi ele sunt parte din viața mea. Le prețuiesc pentru că datorită lor am o Viață Minunată, Sunt un Om Împlinit, un Om Bogat, iar asta nu mi-o poate lua nimeni.

O bună parte din cărțile pe care le-am citit mi-au schimbat Viața. Datorită lor am făcut pași înainte spre Desăvârșirea Mea, am învățat și am dobândit înțelegere profundă a fenomenelor din jurul meu Ființa. Învăț și dobândesc Înțelegere cu fiecare clipă a vieții mele și acest parcurs mă bucură nespus de mult. Sunt un Om Împlinit datorită cărților.

O mulțime de cărți pe care le-am citit au devenit Cărțile Mele de Suflet. Se pare că am un Suflet destul de încăpător dacă mă gândesc că mai e mult loc pentru asta. Câteva dintre cele mai importante dintre Ele, citite de-a lungul anilor sunt:


Eu am citit, citesc și voi citi mereu. Citește și Tu!

Arya

🝣


Notă:
Blidu de Aur este jurnalul de călătorie prin gândurile, emoțiile și experiențele mele personale și nu îndemn pe nimeni să le urmeze.

Comentarii

Cele mai citite articole: