BLIDUL DE AUR - A opta Zi din noua noastră Viață




Eu scriu povestea celei de a opta zile din cele patruzecișidouă de zile de poveste.



O nouă săptămână din programul nostru de sănătate. Asta înseamnă aprovizionarea cu legume și fructe pentru încă șapte zile, pentru două persoane. Ne-am organizat programul încă de ieri, așa încât știm ce avem de făcut încă de dimineață.

Cu patru ore de somn ieri și alte nouă ore în timpul nopții constat că mai am de recuperat până să mă simt pe deplin odihnită. Începem ritualul de dimineață, pe lângă igiena personală de fiecare zi, bem un pahar mare de apă pentru hidratare și plecăm la cumpărături. În drum spre Metro mai atingem două din obiective, cu rezolvările aferente, apoi cumpărăturile.

De ceva vreme în tot magazinul a avut loc o mare „revoluție”. Produsele s-au „revoltat” pe propriile poziții în rafturi și au decis să îți schimbe locurile, după nici o logică. Dacă până nu demult știai unde să cauți orice ți-ai fi dorit, acum nici nu se pune problema să găsești ceva. Nici cu ajutorul angajaților nu te descurci prea bine pentru că, nici ei nu prea știu unde sunt produsele din propriul magazin. Doar trei sau patru raioane și-au păstrat locurile inițiale și asta poate doar din pricina instalațiilor frigorifice. Ce noroc că raionul de legume și fructe e la locul lui. Ne umplem coșul cu mere, grep fruit, banane, morcovi, castraveți, țelină, usturoi, varză murată, în cantitățile necesare pentru două persoane, pentru o săptămână. La casă plătim osutădouăzeci de lei. Am depășit o sută de lei pentru că am cumpărat o ladă de mere, adică ceva mai mult decât necesarul pentru săptămâna aceasta, a programului nostru.

Am decis să suplimentăm sucul de mere pe care îl amestecăm cu cel de grep fruit, pentru că și efortul nostru fizic va fi mai mare decât cel de săptămâna trecută. Cu toate acestea tot avem mai multe mere decât am avea nevoie. Ce bine vom bea două sau chiar trei sucuri din fructul meu preferat, pe zi iar asta mă va binedispune fantastic.

Cineva afirma că a mânca sănătos implică costuri exorbitante. Că cea mai economică variantă de a mânca este tot cea cu mâncare tradițională, gătită îndelung, din prea bine cunoscutele produse de grădină: cartofi, varză, fasole, mazăre și așa mai departe. Însă, dacă fac un calcul simplu și adaug la ingredientele de mai sus, ceapa, uleiul, usturoiul, condimentele, gazul sau curentul în funcție de tipul electrocasnicelor pe care le folosec, făina, drojdia, sarea, pentru pâine, asta doar dacă nu cumpăr pâinea gata făcută, cu toate costurile fiecăruia în parte, timpul aferent gătitului, prețul total pentru o săptămână este uriaș. Dacă în schimb, la prețul plătit la casă, astăzi, adaug doar curentul electric pe care îl consum timp de trei minute pe zi pentru stoarcerea legumelor și a fructelor cu ajutorul storcătorului. constat că nu depășesc cu mult o sută de lei pe săptămână și asta pentru două persoane. Asta înseamnă că totalul costurilor pentru două persoane, pentru o lună de zile nu depășește cu mult patrusutete lei, echivalentul a nouăzeci de euro. Dacă țin cont că o bună parte din legumele și fructele pe care le consum zilnic ar putea proveni din propria grădină, costurile aferente hranei, ar fi diminuate drastic. Chiar ar tinde către zero.

Acele costuri exorbitante de care vorbea personajul amintit mai devreme, sunt generate de achiziționarea legumelor și fructelor în extra sezon, adică în alt sezon decât cel natural, firesc pentru recoltarea lor. Dacă achiziționez aceleași legume și fructe provenite din țări îndepărtate, costurile pentru un astfel de regim de viață sunt considerabile. Dacă folosesc tot felul de semințe, miere, și pulberi cu origini străine de locul unde m-am născut, nu numai că buzunarul meu se va goli cu rapiditate, dar nici nu voi beneficia de întreaga potențialitate a produselor respective. Asta pentru că fiecare loc de pe această planetă are propria vibrație diferită de alte locuri. Fiecare loc de pe această planetă are altă climă, altă unitate de timp pentru maturizarea legumelor și fructelor, alt tip de sol cu alți nutrienți. Fiecare fruct sau legumă primește din solul unde se dezvoltă, nutrienții de care au nevoie doar populațiile acelei regiuni. Iar consumarea lor se va face în momentul în care fructele și legumele ajung la maturitate, adică sunt coapte, respectiv dezvoltate în totalitate. Doar astfel au o compoziție alcalină și sunt benefice organismului. Altminteri vor dezvolta aciditatea în organism iar acest lucru va duce la disfuncții generate în lanț, adică stare suferință.

Dacă achiziționez produse de proveniență îndepărtată nu numai că nu voi beneficia de substanțele de care am Eu nevoie, dar nici nu voi putea să mă hrănesc cu fructe și legume proaspete, pentru că ele vor pleca spre locul unde mă aflu Eu, coapte parțial tocmai pentru a-și păstra integritatea în timpul transport, ne mai vorbind de faptul că majoritatea produselor de acest tip sunt stropite cu tot soiul de substanțe chimice, pentru conservare, substanțe care nu au ce căuta în organismul nostru.

În concluzie, tot ce crește pe pământul unde m-am născut, are vibrația identică cu vibrația mea proprie și îmi este benefic. Hrănindu-mă cu legume, fructe, miere, semințe, uleiuri extrase din semințele provenite de la plantațiile de pe acest pământ, unde m-am născut, vor avea toți nutrienții de care am Eu nevoie. Restrângând cercul geografic este important să mă hrănesc cu tot ce crește la munte dacă m-am născut la munte, să mă hrănesc cu produsele ce cresc la câmpie dacă m-am născut la câmpie, sau să mă hrănesc cu produse marine dacă m-am născut pe malul mării. Nimic nu este întâmplător și dacă țin cont de această Înțelepciune, voi descoperi cu ușurință care este hrana benefică mie. Spre exemplu, nu m-am născut pe malul mării și nici în apropierea vreunei ape stătătoare și deși spirulina are proprietăți extraordinare, mie nu îmi este benefică. Nu mă simt bine dacă includ în alimentația proprie acest ingredient, asta pentru că organismul meu nu are nevoie de acei nutrienți, ci de cu totul alții.

Pentru că m-am născut la câmpie, în apropierea unei păduri, de pildă, îmi place și îmi este benefică mierea de mană sau de pădure. Ador merele și cireșele pentru că sunt fructele care cresc din abundență în locul unde m-am născut și unde am crescut. Mă hrănesc cu toate roadele Pămîntului din regiunea mea și cu mici excepții care țin de pofte culinare, respect acest lucru. Cel mai important însă, este că mă pot hrăni cu fructe coapte, abia culese, cu legume care au ajuns la maturitate și sunt abia scoase din pământ, având încă toate proprietățile curative de care Eu am nevoie. Cât despre micile excepții cum sunt lămâile, grep fruit-ul, bananele, pomelo, pot spune că le folosesc pe perioade scurte de timp și doar atunci când îmi este poftă. Pofta poate fi tradusă ca o nevoie a organismului de anumiți nutrienți pe care îi găsesc în acele fructe, sau din nevoia de vitamine pe timpul sezonul rece, sezon în care fructele autohtone nu au apărut încă.

Ca o încununare a întregii mele cugetări pot spune că Sunt Fericită că m-am născut pe acest meleaguri, că mă pot hrăni din abundența roadelor Pământului acestuia și că înțelegea profundă a fenomenelor ce se manifestă în jurul meu mă ajută să mă înțeleg pe mine, Ființa. Sunt Recunoscătoare pentru toate Darurile Mamei Pământ și Îi Mulțumesc din Inimă.

Prima zi a celei de a doua săptămâni a programului nostru continua cu activitățile obișnuite. Odată reântorși acasă, organizez cumpărăturile în timp ce pregătesc ceaiurile pentru întreaga zi și sucul de mere cu grep fruit în cantitate dublă, de această dată, fată de cea din zilele din urmă. Le pot face pe toate în același timp pentru că Sunt plină de Vitalitate, de Energie, mă bucur de o Concentrare maximă, iar toate acestea sunt o parte din beneficii redobândite în timpul săptămânii care tocmai s-a încheiat. Stare de Bine, de Foarte Bine.

Ne ducem fiecare la treburile noastre ca mai apoi, în una din pauze să ne bucurăm de sucul-supă de legume cu gust delicios, rețeta căruia o voi publica cu detalii, cât de curând.

Încheiem ziua cu Bucurie, cu Entuziasm și Mulțumire. Noua Noastră Viață este Minunată și cu siguranță se arată a fi, foarte lungă.

Arya

🝣



Notă:
Blidu de Aur este jurnalul de călătorie prin gândurile, emoțiile și experiențele mele personale și nu îndemn pe nimeni să le urmeze.

Comentarii

Cele mai citite articole: